Viime torstaina olimme pihalla ja teimme a-pukin. Ylitimme sillä pienen lätäkön, mutta Kiian kenkä kastui. Solmut olivat vähän vaikeita. Paikalla oli kaikki.
-Viivi
torstai, 8. lokakuu 2015
Viime torstaina olimme pihalla ja teimme a-pukin. Ylitimme sillä pienen lätäkön, mutta Kiian kenkä kastui. Solmut olivat vähän vaikeita. Paikalla oli kaikki.
-Viivi
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.